Vomar EK campagne

Sparen voor het brulhoedje.

Vomar EK campagne
>50.000
Views
Stijging
Verkoop spaarartikelen
Stijging
in Klant betrokkenheid

Omschrijving project

Vomar benaderde ons dat ze graag wilde meegaan in het momentum van het EK van 2024. Ons doel was om content te produceren die zowel de passie voor voetbal als de merkidentiteit van de supermarkt weerspiegelde, daarbij moest het aansluiten op de lopende campagne. Door middel van diverse media, waaronder video's, foto's en GIFjes, wilden we een onvergetelijke beleving neerzetten voor alle voetbalfans en klanten van de supermarkt.

De aanpak

We begonnen met een kick-off sessie (pun intended), waarin we samen met Vomar de wensen en doelen voor het project in kaart brachten. Het merendeel van het plan stond al, maar we gingen dieper in op de details zoals filmlocaties, modellen, en rekwisieten. Tijdens deze sessie hebben we ook een gedetailleerd gameplan opgesteld om de shoot zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Kinderen als modellen brengen specifieke uitdagingen met zich mee, zoals beperkte aandachtsspanne en het moet natuurlijk wel leuk blijven. Daarom hebben we een strak schema gemaakt, met voldoende pauzes en afwisseling, om ervoor te zorgen dat iedereen fris en enthousiast bleef. Door een goede voorbereiding en een flexibele aanpak konden we alle opnames soepel en binnen de gestelde tijdslijnen realiseren. De samenwerking met Vomar was hierin cruciaal; hun input en feedback hielpen ons om een resultaat neer te zetten dat zowel zij als wij met trots konden laten zien.

Vomar EK campagne
Vomar EK campagne
VERHOOGD BEWUSTZIJN

Door middel van advertenties op Instagram, YouTube en Meta is de content gepusht naar de juiste doelgroep en is Vomar in de weken voor het EK goed onder de aandacht geweest. De beelden die wij hebben gemaakt zijn zelfs nog besproken in een item van Editie NL.

VERKOOP SPAARARTIKELEN

Producten die prominent in de folders werden weergegeven, zagen een verkoopstijging van gedurende de campagneperiode.

KLANT BETROKKENHEID

De campagne heeft de klantbetrokkenheid verhoogd, met meer klanten die actief deelnamen aan EK-gerelateerde activiteiten en promoties.