Sonos
Sonos kerst campagne

Omschrijving Project
In de aanloop naar de feestdagen van 2023 hebben we de handen ineengeslagen met Sonos en een influencer om de nieuwste Sonos-producten te promoten. Ons doel was om de magie van Kerst te combineren met de innovatie van Sonos, waardoor het merk top of mind zou zijn tijdens het piekmoment van het jaar. De campagne draaide om warmte, gezelligheid en, natuurlijk, uitzonderlijke geluidservaring.
Aanpak
Van concept tot creatie: wij namen de volledige productie van de campagne in eigen handen. We begonnen met het ontwikkelen van een creatief plan dat zowel de kernwaarden van Sonos als de persoonlijkheid van de influencer weerspiegelde. Hierbij stonden authenticiteit en beleving centraal, kernwaarden waar wij zelf ook goed op gaan! Samen creëerden we een social video ad die naadloos aansloot op de feestdagen: Alles werd door ons geregisseerd en geëdit met oog voor detail, zodat elk element van de campagne klopte.


Resultaat
De samenwerking bleek super. De video werd onwijs goed ontvangen en de views liegen er ook niet om. Dit project bewees wederom de kracht van een goed uitgevoerde influencer-campagne en onderstreepte Sonos’ positie als dé keuze voor premium geluidservaring tijdens de feestdagen.
Kortom, een klinkend succes dat smaakt naar meer. De marketing manager bij Sonos kreeg zelfs een glimlach op z'n gezicht bij het kijken van de video. Wat wil je nog meer!